دانلود کتابچه برندسازی اینترنتی

دانلود کتاب برندسازیبرندسازی اینترنتی علم جدیدی است که کمتر به آن پرداخته شده است، ممکن است قبلا هم در موردش شنیده باشید اما چقدر معنای برندسازی اینترنتی را می دانید و با کاربردهایش آشنا هستید؟

این علم قرار است کدام خلاء را پر کند و به درد چه کسانی می خورد؟

چنانچه مایلید در کنار وبسایت نامینیک به مرور برندسازی اینترنتی را یاد بگیرید، بهترین نقطه برای شروع این مسیر، مطالعه کتابچه برندسازی اینترنتی است، این کتاب تصورات اشتباه از برند، برندسازی و برندسازی اینترنتی را از ذهن دور کرده و سپس به تعریف جامعی از برندسازی اینترنتی و کاربردهایش می پردازد.

71 نظر

  1. سلام . کتاب مختصر مفیدی بود و درد جامعه اینترنتی رو خوب بیان کرده بودید . به عنوان کسی که تجربه ای اندک در برند سازی دارم باید عرض کنم که مبحث برند سازی کاملا نوپا و گنگ هست در ایران و تمامی مدیران انتظار دارن در مدت زمان کوتاهی بهترین نتیجه رو از سرمایه گذاریشون بگیرند
    غافل از اینکه به قول شما از هر 100 نفر شاید 1 نفر بتونه این مسیر رو به آخر برسونه اما تو ایران همه دوست دارن در کوتاه ترین زمان پممکن بهترین نتیجه رو بگیرن و اکثرا هم سرخورده میشن و کم میاران در ابتدای کار

    بدتر از اون دوستانی هستند که با روشهای اسپم و اشتباه میخوان برند سازی کنن غافل از اینکه در دراز مدت جواب کاملا معکوسی میگیرند و شکست میخورن . البته نقش همکاران و دوستانی که مشاوره های غلط و نادرست میدهند در این قضیه بسیار پر رنگ هست

    به امید روزی که یاد بگیریم” برند” و هر چیز خوبی رو باید از راه صحیحش و با طی زمان مناسب و به قول معروف با طی کردن پله ها دونه به دونه، بدست بیاریم.

  2. منصوره کشاورز

    من فکر میکنم علت اینکه سایت ها و رسانه های اینترنتی تا این حد به سایت نامینیک توجه کردن و در موردش مطلب منتشر کردن، فقط به خاطر اینه که این سایت پیشتاز یک موضوع علمی جدید هست، عامل جلب توجه اونها بیشتر اولین بودن این سایت بوده، این خودش یک نمونه جاده سازی هست.

  3. ستار

    با سلام و خسته نباشید
    واقعا عالی بود!
    بنده نیز شرکت نو پای نرم افزاری دارم – خیلی هم حساس هستم روی برند سازی – هدف های بزرگی برای شرکت و محصولاتمون دارم – چند وقتی هست مطالعاتی داشتم ولی این کتابتون عالی بود – ساده روان و کامل واقعا دستتون درد نکنه! واقعا عالی بود ! این رو از ته قلب بنده میشنوید! آرزوی موفقیت برای شما!

  4. irirax1

    سلام خسته نباشید .
    من می خوام ازتون کمکی بگیرم .
    به نظرم شما بهتر بتونین کمکم کنید .
    من یه شرکت بزرگ تاسیس کنم اما فقط تو انتخاب اسمش موندم .
    دلیلش هم اینه که میخوام اولش با ( آ ) کلا دار شروع بشه و فارسی اسیل باشه .
    اگه میشود که کمکم کنید خیلی منون میشم.
    و از تیم نارنجی و نردبان ممنونم که نامینیک رو معرفی کردن.

    • سلام و عرض ادب
      استاد گرامی، جناب آقای مسعود هامون
      از شما به خاطر انتقادتان تشکر میکنم
      خواهش میکنم انتقاد خود را بیشتر شرح دهید و بفرمایید منظور از زیاده گویی کدام قسمت از مطلب بوده و در مورد نگاه ژرف نیز بیشتر راهنمایی بفرمایید، تصور بنده این است که از نظر جنابعالی این جزوه حداقل 10 اشتباه دارد، خواهشمندم مستقیما به ایرادهای جزوه اشاره بفرمایید.
      بنده مشتاقانه منتظر راهنمایی های شما هستم.
      پیروز و پایدار باشید.

  5. iman

    با سلام
    خیلی کتاب خوبی بود از مطالبش در مقاله ای که باید در رابطه با برند و تاثیر آن در بازاریابی ارایه می دادم استفاده کردم (البته با ذکر نام سایت شما در قسمت منابع) . اگر امکان دارد مقالات ابن چنینی درباره بازاریابی و فروش در سایت قرار دهید
    با تشکر

  6. محمد حسین

    سلام،
    ممنون بابت کتاب بسیار عالیتون.
    راستش من میخوام یک سایت با یک ایده جدید راه اندازی کنم، کلیه امور سایت بصورت کاملا اختصاصی طراحی شده و تنها نام سایت مونده.
    ممنون میشم با ایمیلی که تو این نظر درج کردم باهام تماس بگیرید و کمی راهنماییم کنید.
    یا حق.

  7. جناب توکلی، آیا امکان برندسازی بدون پرداخت هزینه وجود داره؟ حالا شما هزینه رو صرفا پولی در نظر بگیرید که برای آگاهی عموم از برند شما پرداخت می کنید نه وقت و منابعی رو که برای این کار مصرف می کنید. روشهای کم هزینه و یا بدون هزینه برای این کار چیست؟

    • دوست گرامی
      اگر منظورتان این است که “آیا برندسازی بدون هزینه تبلیغات امکان پذیر است؟”
      مسلما پاسخش مثبت است و برندهای زیادی این مسیر را طی کرده اند.
      نمونه اش گوگل است، شما گوگل را با تبلیغ تلویزیونی، بیلبوردی یا تبلیغات در مجلات شناخته اید؟

      به طور خیلی خلاصه وقتی محصولی از دید مردم خوب و متمایز باشد، مستعد بهره بردن بردن از “روابط عمومی” و یا جلب نظر رسانه ها و مردم می باشد.
      و برندسازی از این مسیر، اگر هزینه اش کمتر نباشد، لااقل سود خالص بیشتری داشته و هزینه کردن در جای درست محسوب می شود.

      https://naminik.com/3979/the-fall-of-advertising-and-the-rise-of-pr-book/

      پیروز و پایدار باشید.

دیدگاهتان را بنویسید