نامولوژیست؛ پیش ثبت نام دوره مشاور انتخاب نام برند

نامولوژیست، دوره‌ای آنلاین برای عزیزانی که مایل هستند مشاور انتخاب نام برند شوند. ​

مخاطبین نامولوژیست چه کسانی هستند؟

فعالان برندینگ

فعالان بازاریابی دیجیتال

فعالان تبلیغات و فروش

طراحان لوگو

سایر علاقمندان​

اگر فکر ‌می‌کنید با یادگیری عمیق انتخاب نام می‌توانید به مشتریان‌تان بیشتر کمک کرده و یا به هر دلیل دیگری مشتاق یادگیری نامولوژی هستید، شاید تجربه و دانش محدود بنده تا حدی کمک کننده باشد.

سال 85 کارم را با یک پروژه برندسازی شروع کرده و از سال 91 همزمان با تاسیس نامی‌نیک بر مشاوره انتخاب نام برند متمرکز شدم. علاوه بر مشاوره، با برگزاری کارگاه‌ها، حضور در رادیو و سخنرانی‌ در همایش‌ها به انتقال تجربه‌ پرداخته و همچنان در حال یادگیری‌ام.

با توجه به اینکه نیاز به مشاورین نام، گسترده بوده و در مقابل، تعداد کسانی که بر این حرفه تمرکز دارند بسیار محدود است، از امسال دوره‌های تخصصی مشاوره‌ی انتخاب نام برند را تحت عنوان نامولوژیست برگزار خواهم کرد.

در دوره‌های نامولوژیست علاوه بر نامولوژی به مهارت مدیریت جلسات، متقاعدسازی، جذب مشتری انتخاب نام، مدیریت فرایند انتخاب نام، شیوه‌های کسب درآمد و سایر مهارت‌های مورد نیاز در برندسازی و مشاوره خواهم پرداخت.

پس از طی دوره کامل نامولوژیست زمانی که ‌ می‌خواهید اولین پروژه‌های نام برند را تجربه کنید، در کنار شما خواهم بود تا آنچه در دوره آموخته‌ایم را در عمل با هم مرور کنیم.

فرم پیش ثبت‌نام را کامل کنید تا به زودی تاریخ برگزاری و سایر جزئیات دوره به شما اعلام شود:

پیش ثبت نام دوره نامولوژیست

نظرات بسته اند