لیست زردآلویی؛ نخستین قدم “انتخاب نام برند”

در ابتدای لیست بنویسید زردآلو؛ اولین مرحله از “انتخاب نام برند” تهیه لیستی از نام است. لیستی متشکل از حداقل 100 نام. اگر بخواهیم معیارهای ارزیابی نام برند را در نظر گرفته و این لیست را سختگیرانه و صرفا با نام های خوب پر کنیم، ذهنمان محدود شده و کمتر به سمت نام های خلاقانه خواهیم رفت. بنابراین معیارها را موقتا فراموش کرده و فقط دنبال نام های خوب و مناسب نباشید. هر نامی که به ذهنتان می رسد را در لیست وارد کنید.

انتخاب نام برند زردآلو

در این مرحله کمیت مهمتر از کیفیت است. نام های کم کیفیت ممکن است در مراحل بعدی کمی تغییر کرده و بهتر شوند، همینطور ممکن است ذهن ما را به سمت پیشنهاد نام های باکیفیت هدایت کنند، یا آنکه به هیچ کاری نیامده و در مرحله “ارزیابی سطحی نام” خط بخورند. در هر صورت در این مرحله از آنها عبور نکنید. به مرور در سایت نامی نیک.کام چندین روش برای پر کردن لیست نام ذکر خواهد شد. اما خودتان را به این روش ها محدود نکرده و با هر روشی که دوست دارید لیست را پر کنید.

می توانید از اشیاء دور و برتان ایده بگیرید. تلاش کنید برای هر روشی که ذکر می شود، حداقل سه نام در لیست تان وارد نمایید. تلفن همراه یا لپ تاپ را آماده کرده و همزمان با مطالعه مطالب آموزشی، لیست نام را پر کنید، البته شاید با کاغذ راحت تر باشید. معمولا نوشتن اولین نام در این لیست سخت است، پس اولی را خودم می گویم: در ابتدای لیست بنویسید زردآلو

یک نظر

  1. مهدی

    سلام
    لطفا راجع انتاخاب نام سایت برای برند هم توضیح بده
    مثلا
    شرکتی هفت برند در زمینه کار یکسان مثل تولیدات شلمپو داره
    یا در زمینه کاملا متفاوت
    آیا باید برای همه شون یه سایت طراحی کنه
    یا هر کدوم یه سایت
    نام برند در دامنه آورده بشه؟
    یا توصیف برند
    یا اختصار نام برند
    و…

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید