کارگاه برندسازی: 30 نکته در انتخاب نام برند

انتخاب نام برند یا نام گذاری برند


وقتی می خواهیم ایده مان را معرفی کنیم، اولین چیزی که ذهنمان را مشغول می کند انتخاب نام برای آن ایده است، آن ایده می تواند محصول جدید، خدمت جدید، شرکت جدید، کتاب جدید، اختراع جدید و یا هر چیز دیگری باشد.
یک نام چشمگیر هیچ کمکی به یک ایده ی معمولی نمی کند، اما می تواند تاثیری شگرف بر موفقیت و مقبولیت یک ایده ی فوق العاده داشته باشد.
هنر نامسازی یکی از مباحث مهم علم برندسازی است و ما در نهایت می خواهیم نام را به برند تبدیل کنیم.
در شرایطی که بسیاری از برندهای بزرگ کشور در نام گذاری محصولات و خدمات جدیدشان دچار اشتباهات دردسرساز می شوند، مجهز شدن به هنر نامسازی می تواند در موفقیت شما تاثیر جدی داشته باشد.موسسه آموزش عالی توسعه، انتخاب نام برند

  • نام کارگاه: 30 نکته در انتخاب نام برند
  • مدرس: حمید توکلی، مدیر سایت نامینیک
  • برگزار کننده: موسسه آموزش عالی توسعه با همکاری وبسایت نامینیک
  • تاریخ برگزاری: جمعه، 10 آبانماه 1392 – ساعت 14 تا 20
  • محل برگزاری: تهران، میدان ولی عصر، کوچه مینو، ساختمان پژوهش
  • ظرفیت کارگاه: 20 نفر
  • هزینه: 90 هزار تومان

کتاب برندسازی زاگ

هدیه: کلیه عزیزانی که تا پایان روز 11 مهر اقدام به ثبت نام نمایند، کتاب “زاگ؛ چگونه یک نام تجاری متمایز بسازیم؟” را به عنوان هدیه در روز برگزاری کارگاه دریافت خواهند کرد.
مخاطبان: مدیران برند، مدیران بازاریابی و روابط عمومی شرکت ها، مشاوران بازاریابی و برندسازی و سایر علاقمندانی که می خواهند نامی برای برند جدید خود اعم از محصول، خدمت، شرکت، وبسایت، کتاب، فروشگاه و … برگزینند.
نکات کاربردی: علاوه بر بیان 30 نکته در انتخاب نام برند، نحوه استفاده از نکات در اجرای پروژه های نام گذاری نیز شرح داده خواهد شد تا شرکت کنندگان بتوانند بعد از حضور در این کارگاه نسبت به اجرای پروژه های نام گذاری برند اقدام فرمایند.
بعد از کارگاه: شرکت کنندگان تا یک ماه بعد از برگزاری کارگاه می توانند برای انتخاب نام برندهای مورد نظرشان به صورت ایمیلی با مدرس کارگاه مکاتبه نمایند.
مدرک: شرکت کنندگان می توانند 10 روز بعد از برگزاری کارگاه، مدرک حضور در کارگاه را از موسسه آموزش عالی توسعه دریافت نمایند.
ثبت نام: برای ثبت نام به سایت آموزش عالی توسعه رجوع نموده و پس از تکمیل مشخصات، در جلوی “پرداخت بابت ِ” بنویسید: “نامینیک”.

ثبت نام کارگاه انتخاب نام

سی نکته ای که برای انتخاب نام برند تدریس خواهم نمود، ترکیبی از توصیه های کتاب های مختلف برندسازی و تجربیات بنده در اجرای پروژه های نام گذاری برند است. در گذشته برای کارکنان چند شرکت و همچنین دو بار برای جمع کوچکی از دانشجویان دانشگاه تهران تدریس کرده ام. کارگاه دهم آبانماه اولین تجربه ی بنده در تدریس ِ “انتخاب نام برند” نبوده و قبلا مشابه همین کارگاه را برای کارکنان یک شرکت برگزار کرده ام. در حین ارائه نکات و همچنین در انتهای کارگاه پاسخگوی سوالات شما در حوزه برندسازی و انتخاب نام خواهم بود.

ثبت نام در کارگاه انتخاب نام برند



 حامیان:

سیتنانردباننارنجینگهبانآی تی رسان

 

 

سکان آکادمییک ادمین، سئو، وبلاگ نویسیگزاره هاworlditجوان ایرانی

 

 

15 نظر

  1. Pingback: چگونه نامی نیک برای برند یا محصول خود داشته باشیم؟!

  2. Pingback: یک ادمین | برگزاری کارگاه "۳۰ نکته در انتخاب برند"

  3. Pingback: برگزاری کارگاه “۳۰ نکته در انتخاب نام برند” - یک آدمین | پرونیوز

    • سلام دوست گرامی
      بعد از این کارگاه در موارد محدودی کارگاه برگزار کرده ام که یا برای کارکنان یک شرکت و یا دانشجویان یک دانشگاه بوده است.
      ضمن عرض عذرخواهی فعلا برنامه ای برای برگزاری کارگاه عمومی ندارم.
      اما اگر کارگاه عمومی برگزار شود حتما در همین سایت خبرش را به استحضار شما خواهم رساند.
      پیروز و پایدار باشید.

دیدگاهتان را بنویسید